Vanlige spørsmål om C More

Hva er C More?

C More er en tv- og strømmetjeneste som gir deg underholdning når og hvor du vil. Vi tilbyr film, serier og barneprogram som du kan se på tv, PC/Mac, nettbrett, mobil, Apple TV, via Chromecast og Airplay. Du betaler en fast månedspris på 99 kr, og du kan se så mye du vil.

Hvordan betaler jeg for C More?

Du kan bestille direkte på cmore.no og betale med kredittkort (Visa og Mastercard). Betalingen håndteres sikkert via DIBS. Om du heller vil ha C More som en del av kanalpakken hos din tv-leverandør, er C More tilgjengelig hos de fleste tv-leverandører i Norge. TV-leverandørene tilbyr også hele C Mores bibliotek på over 6000 titler i sine egne strømmetjenester og på dekoder. Bestill via din tv-leverandør, og få C More-kostnaden på din faktura. Du kan også velge å se C Mores innhold på TV 2 Sumo

Jeg har C Mores tv-kanaler. Kan jeg benytte C Mores strømmetjeneste også?

Nei. Fra 25. mai 2018 kan du ikke lengre benytte C Mores strømmetjeneste om du har C Mores tv-kanaler via din tv-leverandør. De fleste tv-leverandørene tilbyr C Mores sitt underholdningstilbud på sine egne strømmetjenester og på dekoder/tv-boks. Her får du tilgang til C Mores bibliotek, og kan se det innholdet du ønsker når og hvor du vil. Ta kontakt med din tv-leverandør for informasjon om C More-tilbudet.

Hvordan kommer jeg i kontakt med C Mores kundeservice?

Du kan ringe oss på telefon 987 02232 (tastevalg 3) eller sende oss en e-post på cmore@tv2.no

Hvor mange enheter kan jeg strømme C More på samtidig?

Du kan strømme C More på to enheter om gangen.

VPN Block

Av sikkerhetsmessige årsaker tillater ikke C More anonymisert trafikk via proxy, VPN og lignende tjenester. Det betyr at du ikke kan se C More hvis du bruker en slik tjeneste.

Jeg ønsker å bestille C More Film og Serier. Hvilke muligheter har jeg?

denne siden kan du se en oversikt over alle som tilbyr C More Film og Serier. Du kan enten bestille C Mores strømmetjeneste på cmore.no eller du kan bestille C More via TV 2 Sumo. Du kan også bestille C Mores tv-kanaler hos din tv-leverandør. De fleste tv-leverandørene tilbyr, i tillegg til tv-kanalene, hele C Mores bibliotek i sine egne strømmetjenester og på dekoder/tv-boks.

Jeg har fått en e-post om en ny innlogging på min konto. Hva skal jeg gjøre?

Har du fått en e-post om en ny innlogging fra et annet sted i verden, betyr det at noen har logget inn på din C More-konto. Stedet hvor innloggingen har skjedd er ikke helt presis, og avhenger av hvor IP-adressen sier at vedkommende befinner seg. Er det ikke du, eller noen som har fått tilgang til din konto, som har logget inn fra dette stedet anbefaler vi at du gjør følgende:

  • Gå til på https://settings.cmore.no/account. På denne siden kan du endre passord og logge ut av alle påloggede enheter. Du logger ut av alle enheter når du bytter passord ved å klikke i avmerkingsboksen.
  • Endre passord til noe som ikke er koblet til deg som person. Passordet skal helst bestå av både store og små bokstaver, tall og spesialtegn.
  • Hvis du har brukt det forrige passordet ditt over lang tid, eller hvis du har et lignende passord på andre tjenester, anbefaler vi at du endrer passord også på disse tjenestene, samt at du endrer til et passord som ikke er likt det forrige.

Jeg ønsker å tegne abonnement på min iPad/iPhone. Hvordan går jeg frem?

Når du tegner et abonnement via C More-appen på din iPad/iPhone så vil betalingene, samt oppsigelse håndteres via iTunes. Er du usikker på hvordan du går frem, følg oppskriften under. 1. Last ned C More-appen til din iPhone/iPad 2. Klikk på hamburgermenyen øverst til venstre 3. Velg ”kjøp abonnement” 4. Fyll inn e-postadressen din. Da vil du få muligheten til å lage en konto eller logge inn 5. Oppgi passordet ditt til iTunes, og aksepter brukervilkårene 6. Ferdig! Nå kan du nyte fantastisk underholdning hos oss!

Jeg ønsker å avslutte abonnementet mitt på cmore.no. Hva gjør jeg?

Send en e-post til cmore@tv2.no så hjelper vi deg med å avslutte abonnementet.

Vilkår og betingelser

Betalingen vil trekkes fra din Apple ID-konto i forbindelse med bekreftelsen av kjøpet eller ved slutt på prøveperiode. Den kostnadsfrie prøveperioden kan bare benyttes en gang. Vil du avslutte abonnementet eller prøveperioden må du gjøre det senest 24 timer før sluttdato. Har du ikke avsluttet trekkes abonnementsavgiften for kommende måned 24 timer før prøveperioden eller abonnementet går ut. Abonnementet fortsetter hver måned frem til du avslutter det. Håndtering av abonnementet gjøres via innstillingene i App Store eller iTunes-konto. Les mer i våre brukervilkår.

Øvrige spørsmål?

Ta kontakt med oss på tlf: 987 02232 (tastevalg 3) eller på e-post: cmore@tv2.no Åpningstider på telefon er:Hverdager: 10:00 – 20:00Helg: 12:00 – 20:00